reklama

Záviďte mi...

Záviďte mi...alebo: Kto má prababku,tomu sa žije!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu

Patrím k tej hŕstke vyvolených,ktorý majú možnosť poznať svojich prastarých rodičov. A poviem vám,máte mi čo závidieť. Chcete vedieť,ako spolu súvisí moja závislosť na čokoláde a DVD s kreslenou rozprávkou a sv.Antonkovi na mojom stole ?

Všetko to má jednu príčinu: moju pababičku.

  

Má 86. Občas je unavená,maličká a slabá,odhadli by ste jej viac. Inokedy je plná života,rýluje záhradu a nadáva na politikov. Vtedy by svojím temperamentom zatienila mnohých.

Odmalička ma podplácala sladkosťami. Občas si však neuvedomuje,že moje detské časy sú už ďaleko. Ako naposledy,keď mi vysmiata podávala už spomenuté DVD s rozprávkou. Že nech si pozriem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nikdy si neodpustí otázku,či už mám nejakého ,,kamaráta“ a kam sa chystám na vysokú školu (O.K.teraz som už na gympli,má to svoje opodstatnenie,ale ona sa ma to pýta od mojich deviatich).

Potom pokračuje otázkou,či nemám chuť na nejakú ,,maškrtu“,spýta sa na kamarátky, potom opäť ,,maškrty“ a nakoniec sa prepracuje k dlheeeemu monológu o tom,ktorá babka kedy spravila aké faux paue. Ako keď si naposledy stará Cecila dala na 2.adventnú nedeľu starý ručník. Nuž,babky chcú ísť tiež s dobou.

Následne na to mi vysvetluje,že peniaze si do banky ešte nedá,že si ich premení na Eurá neskôr,lebo Agneša z Horného konca to tak spraví tiež. No viete,čo ak by do koca roka umrela?!?! Kto zaplatí pohreb?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chvíľu sa rozčuluje nad tým Kramárom,čo mal autonehodu a zabil pri nej chlapca. Čo sa týka showbiznisu,nehádajte sa s ňou. Keď zavelí,že to bol Kramár,určite to on musel byť..... o chvílu sa opäť spýta,ci nemám chuť na niečo sladké a potom sa už ospravedlňuje,že musí ísť. Beží totiž jej obľúbený seriál-Harry Potter 117 (Medicopter 117).......

Alžbeta Briediková

Alžbeta Briediková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Môže byť niečo ťažšie,ako napísať o sebe? Podľa mňa nie,človek sa stále spoznáva,mení a zisťuje,ako má vlastne žiť. A keď je konečne šťastný a v ilúzii,že pochopil význam bytia,príde nejaký problém a ide sa odznovu. Ale tak to asi má byť,o tom je život Zoznam autorových rubrík:  Súkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu