reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Alžbeta Briediková

Alžbeta Briediková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Môže byť niečo ťažšie,ako napísať o sebe? Podľa mňa nie,človek sa stále spoznáva,mení a zisťuje,ako má vlastne žiť. A keď je konečne šťastný a v ilúzii,že pochopil význam bytia,príde nejaký problém a ide sa odznovu. Ale tak to asi má byť,o tom je život Zoznam autorových rubrík:  Súkromné

reklama

Súkromné

Keď dieťa porodí dieťa

Alžbeta Briediková

Keď dieťa porodí dieťa

Naďa mala 17,podprsenku 75 B,konfekčnú veľkosť 38,vlasy odfarbené na blond a tak logicky predpokladala,že je neodolatelná. Vzorná žiačka gymnázia,dobré dievča z dobrej rodiny s dvojročným vzťahom so slušným chlapcom. Jeho meno si písala cez hodinu do srdiečka na lavici a všade vyhlasovala,že je to jej celoživotná láska.

  • 5. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 054x
  • 123
Ako sme ,,zničili" sestre život

Alžbeta Briediková

Ako sme ,,zničili" sestre život

Bolo to krátko pred Vianocami a mojej mladšej sestre sa dostali do uší nehorázne reči,ktoré boli v našej rodine hlavnou témou nasledujúcich dní:Vraj darčeky nenosí Ježiško...?!?

  • 23. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 319x
  • 7
Ach,tí chlapi....

Alžbeta Briediková

Ach,tí chlapi....

Odveký problém: MUŽI verzus ŽENY

  • 22. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 646x
  • 84
Záviďte mi...

Alžbeta Briediková

Záviďte mi...

Záviďte mi...alebo: Kto má prababku,tomu sa žije!

  • 20. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 884x
  • 6
Buďte takí dobrí a nevyznávajte mi lásku

Alžbeta Briediková

Buďte takí dobrí a nevyznávajte mi lásku

Tri hodiny po polnoci. Zvoní telefón. Nová správa. Prečítať? ,,No nie,sakra,,pomyslím si,keď som sa už zobudila a rozmýšľam,čo je také dvôležité,keď ma dotyčná osoba budí o takomto mrzutom čase...

  • 18. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 219x
  • 62
reklama
SkryťZatvoriť reklamu